Marketinške strategije za promoviranje radijskih stanica

Iako tržišna ekonomija predviđa da svaka roba ima svog kupca, to na žalost nije slučaj i s radijskim stanicama, koje imaju veliku konkurenciju i nude brojne alternative ukupnoj slušateljskoj masi.

Marketinške strategije

Moderne marketinške strategije predviđaju sljedeće korake kao neke od najboljih načina za promociju radio stanica:

  • Ciljano slušateljstvo

Najčešći pristup je odabrati najširu moguću skupinu slušatelja, no često se događa da se ta strategija pokaže pogrešnom. Puštanje rap glazbe na radijskoj stanici koja emitira jazz glazbeni program će najvjerojatnije odbiti većinu redovnih slušatelja te radijske postaje. Stoga se ne isplati trošiti vrijeme radijskog programa na potencijalne slušatelje koji ne slušaju redovni program.

  • Otvaranje profila na društvenim mrežama

Instagram, Twitter i Facebook imaju milijune korisnika, stoga marketing radijskih postaja nužno predviđa otvaranje profila na svim društvenim mrežama, na kojima je potrebno objavljivati novosti, događaje i vijesti o radijskom programu.

  • Pisanje bloga

Preporučljivo je pojačavanje online prisutnosti pisanjem tekstova o temama koje zanimaju slušatelje, te povezivanje blogovskih postova s radijskom postajom i svim promotivnim online sadržajem koji ju predstavlja.

  • Plaćena reklama

Uz pomoć stručnjaka, plaćene reklame omogućuju izuzetno dobro podizanje vidljivosti i slušanost. Moguće je koristiti razne vrste reklama, kao što su video i audio reklame unutar sadržaja Youtube-a i Spotify-a prilagođene individualnim korisnicima, internetske tražilice koje postavljaju plaćene oglase na sam vrh svojih rezultata pretraga, email reklame i marketinške email kampanje, banneri radijskih postaja postavljeni na web stranice koje su tematski vezane za sadržaj program, radio reklame na drugim radijskim postajama i slično.

  • SEO optimizacija tražilica

Danas je rezultat pretrage najvažniji cilj marketinga, a web stranica najosnovniji marketinški element, čija optimizacija na internetskim pretraživačima može izuzetno povećati vidljivost i slušanost radijske postaje.

  • Prisutnost u lokalnim novostima

Povećanje vidljivosti ima veće šanse za uspjeh na lokalnoj razini, nego što ima na globalnom nivou, pa se stoga savjetuje novinska prisutnost u lokalnim vijestima.